Friday 15 June 2012

Si Dia bernama Amira Farzmil

Assalamualaikum dan salam satu friendship sekalian..Haa..lu orang mesti tertanya-tanya apa maksud tajuk yang gua tulis nih..ahaks!yuolls jangan nak salah paham yerr..gua ni straight!!okey..AMIRA FARZMIL..dia ni memang budak baik..senang citer best kalau kawan dengan die.Gua dengan die ni memang sekepala..Dowh!nama pon dah dua-dua AMIRA...of courseezz la sekepala!

Antara yang gua suke dengan yang FARZMIL suke ialah kitorang ni memang kaki novel..maksud gua memang giler novel..macam kalau tak de novel gua dengan die bole kena sawan..kalau sehari tak citer pasal novel..Bole parkinson dowh!!

Ohh!Lagi satu,adik beradik AMIRA FARZMIL ni,nama kedua diorang wajib ada FARZMIL..ikut ape yang AMIRA FARZMIL story-mory kat gua,FARZMIL ni gabungan nama parents diorang..gua salute dengan parents FARZMILS'..ape orang selalu cakap= SO SWEET... :)Oklah..gua nak ciao dulu!!gua nak online fb gua dulu!!

ASSALAMUALAIKUM DAN BABAI!!!

No comments:

Post a Comment