Thursday 7 June 2012

Bukit Gambang..yaww!

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia...gua dan family gua pergilah bercuti dekat bukit gambang kat pahang..tempat tu untuk mandi manda dan macam-macam lagi..gua hari ni nak story mory kat lu orang pasal perjalanan pergi dan balik gua dari johor ke gambang..ermm..terimalah..

Tersebutlah kisah...gua dan adik gua yang terlebih excited nak pergi gambang dah tak sabar nak kemas baju,padahal lusa baru nak bertolak...okey tapi gua  dan adik kemas ari ahad lah...sebab mak gua cakap lusa pergi hari ahad dah nak kemas...ermm..tak kisah lah..yang penting gua happy gilozzz...okey,gua nak tunjuk kat luorang gambar yang gua dah snap masa kat gambang.. tengok..jangan tak tengok..

(ni signboard yang aku snap first sekali masa gua masuk kat waterpark ni.)

(ni gambar kedua=peta bukit gambang water park)

(Gambar ketiga...tajuk utama cerita ni..)

(Gambar ni gua main snap je ni..)

(Ni gambar keluarga gua..starring dari kiri..mama,mak tok,tugu bukit gambang,adik,kak rima,kak zu)

(Gambar ni pun gua main snap je..lupe lak gua nak zoom in..)

(Ni gambar yang paling gua suke..ni gambar penguin tau..bukan tenuk afrika okeh!)
ni aku jumpe kat gift shop..comel toook!


Okey,hari rabu bersamaan pukul 12 tengah hari,gua dan family check out...Balik-balik je gua jalan macam rappers..terhuyung hayang..kulit muka pun dah macam orang negro..eww..jatuh saham gua..okey..sampai di sini sahaja coretan isi hati gua..goodbye forever bloodyful cockroach!!

THE END,
BYE,
XOXO...

No comments:

Post a Comment