Thursday 14 June 2012

Lawak Ke Der??-Jozan

Assalamualaikum dan salam satu dunia gua ucapkan..hari ini entri gua,gua nak cerita pasal lawak ke der sepertimana yang gua dah taip kat atas tu..sebenarnya gua tak tahu pun apa yang gua nak post kan kat entri kali ni..tapi gua main bedal je!Ada gua kisah??okey sambung cerita...gu buka youtube dan...

Pada suatu hari yang cukup indah,burung-burung bertebangan sambil berkicauan dan bergembira..gua sebenarnya tak ada ape nak cerita..tu yang gua mencarut ni..gilozz,kan??Okey,setelah disyorkan oleh kawan gua,tipah untuk tengok cerita ni..gua balik-balik  je dari sekolah terus terkam laptop kecik gua and tengok lawak ke der..Perghh!gua cakap dengan lu orang..gile kelakar..memang tak kering gusi..dan untuk itu gua ingat,gua nak letak video tu kat blog gua ni..
                                               Haa..yang ini part 1..(Masa diorang sekolah lagi)


 
Yang ini pulak part 2(time diorang dah dewasa and jadi gangster)

Dan untuk itu..gua nak minta diri dulu sebab mata gua ni dah nak tertutup..bukak balik asyik nak tertutup..ngantuk dowh!!


ASSALAMUALAIKUM,
BYE,
XOXOXOXOXO...

1 comment:

  1. Amira video nie mmg best,jgn lupa follow aku.
    Peace yorrr.:0

    ReplyDelete