Thursday 3 May 2012

TNB!!!boo untuk korang

Assalamualaikum..salam 1 Malaysia gua ucapkan pada bloggers sekalian...gua nak cerita kat lu orang semua pasal apa yang terjadi hari ini...gua bengang dengan TNB(tenaga nasional berhad)..agaknya diorang ni buat apa ek kat syarikat diorang tu..tadi masa gua tengah best layan cerita indon tiba-tiba elektrik mati..eee,sakit pulak hati kita ni..huh..elektrik tak ada time pukul 11 lebih..ingatkan kalau dah pegi sekolah nanti bolehlah nak lepak kat library..yelah ada air-cond(masyukk...)..berangan punya berangan,sekali sekolah pun tak ada elektrik..hishh..hampeh tol lah...boring gua..dah macam duduk dalam zoo..budak-budak kelas gua asyik menceceh tak tentu hala...ee..bergetar taik telinga gua...ada yang buat lawak jozan...ada yang nyanyi lagu sesaat kau datang,sesal mendua dan lain-lain...ada yang yang bergosip menambahkan dosa..ya Allah..aku rasa macam kat kedai mamak pun ada...kecoh..orang melayu ada cakap cina...orang cina cakap  india..habis tu india nak cakap apa?

lagi satu gua nak bagitahu..gua kalau boleh..bila dah sampai masa untuk gua...bukan meninggalkan alam yang penuh dengan pancaroba ni okeh..(ayat nak ikut dalam novel..tak boleh blah)..sampai masa harijadi gua...gua dapat banyak hadiah macam zul********(nama dirahsiakan sebab dia ni memang popular..teka pun dah tahu)..macam-macam die dapat...rasa jeles pun ade..sedihnya..gua kalau boleh nak hadiah berupa novel yang memang gua impikan iaitu:

1.AD+IZ-karya EURY ATHENA
2.ISTERI SEPARUH MASA-karya SURI RYANA
3.CIK BUNGA DAN ENCIK SOMBONG-karya ???
4.JODOH ITU MILIKKU-karya SARA AISHA
5.CUPID LOVE-karya RAFIZAH NORDIN

tapi ada ke yang nak bagi gua hadiah ni???sedih...

No comments:

Post a Comment