Wednesday 23 May 2012

Target gua untuk periksa setengah tahun ni..2012

Assalamualaikum dan salam satu nepal untuk semua..Ari ni gua nak cerita pasal gua punye target untuk periksa tengah tahun or kalau mat saleh celop kate mid-year exam..haha...gua kalau boleh memang nak dapat semua 8A tapi gua tahu gua tak sepandai budak RK 1 walaupun gua kelas RK 1..Ermm sedih rasenye..Jadi sambung cerita..Misal kata gua tak dapat 8A straight punye..gua target dalam 3A-6A je..kalau gua dapat 6A dan dapat 2B,gua rase A dengan B gua tu:

6A-BM,BI,SEJARAH.GEOGRAFI,AGAMA,KH
2B-MATH AND SCIENCE

*gua ni bukannya genius macam Adi putra yag lahir je terus pandai mengalah budak Universiti...kadang-kadang gua rasa jeles jugak..tapi gua tekankan diri gua untuk selalu TIDAK BERPUTUS ASA..yes,Amira..!

AMIRA HANI FIGHTING!!
ASSALAMUALAIKUM!!

No comments:

Post a Comment