Wednesday 9 May 2012

Dah macam library!!Gila kentang!!

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia gua nak ucapkan...haha..untuk kesekian kalinya gua cakap macam tu...ermm..gua nak cerita ni..semalam gua buka facebook..gua tengok lah ape citer baru budak-budak kaki facebook ni..macam-macam yang diorang update kan di facebook...

Ade yang luahkan perasaan kepada orang yang disayangi..ade yang frust sebab boyfriend diorang main kayu tiga..senang citer macam-macam kontroversi yang diorang citer kat facebook..ermm..the first thing yang gua rasa adalah pelik yang amat..harus ke nak cerita hal peribadi kat semua??nak sangat orang anggap yang korang ni laku...(lakulah saaanggaat)..pelu ke nak tunjuk gambar korang dengan korang???diorang tak tau ke dalam gambar diorang yang berduaan tu..mesti ade syaitannirrajim yang sesedap hati nak menyelit debelah korang...

gua pun tak tau nak cakap ape bila gua tengok gambar yang tak serupa gambar tu...menyampah pun ada jugak..baik macam ni je..serah kan je jodoh kat tangan Allah..tak perlu nak berpasang-pasangan..kalau nak berpasang-pasangan pun wajiblah ada ikatan yang sah...(cehh!cakap macam nak masuk rancangan Ustazah Pilihan)gua ni pun agama taklah setinggi nabi junjungan kita..taksetinggi ahli sahabat dan yang lain..gua hanya orang yang biasa..yang sering meminta tunjuk ajar daripada orang lain iaitu ke jalan yang benar..ini tak bermakna gua tak beriman okey...

tak ada yang gua nak katakan..cuma gua nak ingatkan pembaca,

                      "kurangkan kontroversi"
                       "tingkatkan prestasi"

Melodi TV3..jangan marah...hanya gurauan semata-mata..

No comments:

Post a Comment