Wednesday 2 May 2012

Kenapa dgn die ni??

Hari ini gua bengang gile dengan abang gua (angah)..dengki dengan aku je keje die...Ade ke patot?die delete gua punya Wireless Connection yang tersedia ada dalam laptop ni...tak ke selenga tuh!!Ish,kalau ikut hati gua,nak je gua lempar je kat laut atlantik biar kene freeze dgn air laut dia yang sejuk...biar jadi macam jack yang berlakon dalam cerita Titanic tuh!!tak pun aku lempar kat tengah-tengah laut biar kene makan dengan ikan paus...haha padan muka!!                                                                                            00:06/Khamis
Okey...aku still mentah lagi dalam dunia pemblogkan ini..(Ayat tak hengatt!!)..so kepada sesiapa yang sedang atau akan atau pernah membaca blog ini..tlg bgtau apa salah saya dalm dunia pemblogkan ini...
Peace No War..

No comments:

Post a Comment