Tuesday 29 May 2012

I'm Lovin' it!

Assalamualaikum dan salam satu malaysia gua ucapkan..haha..hari ni gua nak cerita pasal hari Isnin yang lepas...gua ikut mama gua gi sekolah mama..mama hari tu bertugas...patotnya mama boleh balik awal atau senang cerita pkol 2.30 petang..tapi sebab ada masalah teknikal ..pengetua sekolah tu tk datang,mama kene balik pkol 4.30 ptg...so gua cakap dekat mama,"Mama jom tengok cerita aku ada,kau ada,mama?"then,mama cakap"sempat ke?kang masa sampai dah mula..""tak pe lah..kite nak tengok..please mama..?"..

Lu orang nak tau apa jadi lepas tu..gile kentang!!gua dapat tengok dowh!!!Best gile bapak engau punye sepupu...pergh!Best yang tak terkata..nak pulak diorang sume tu berlakon kat korea..gila tak tengok!!BTW,gua suke kalau Shaheizy Sam dengan Yana Samsudin berlakon sama-sama...Diorang sweet..gilozz..KALAU lah diorang ditakdirkan..ni KALAU...KALAU diorang ditakdirkan berkahwin...pastu dapat anak...mesti cute gile anak diorang...tu pun KALAU betul jadi...ermmm..takpe lah...tapi diorang tetap sweet...

No comments:

Post a Comment