Thursday 3 May 2012

Novelis,,Kawan FB ku!!!

salam satu malaysia gua ucapkan...gua bangga gila..sebab penulis novel yang gua minat jadi friend gua..best gile...nak tahu sape?
1.Anita Aruszi a.k.a Mazni Aznita
2.Nozi Danisya
2.Areila Sahimi
3.Bikash Nur Idris
4.dan lain-lagi

Kembang kuncup punggung gua...bangganye..bolehlah nanti gua  belajar dari diorang...amin!boleh lah gua jadi novelis bila gua dh cukup dewasa nanti...kerja kat Alaf 21 ke Buku Prima ke Kaki Novel ke...tapi itupun kalau gua diterima..tapi memang gua nak sangat jadi novelis...gua ade try buat novel..tajuknya ialah:

1.Gadis Bunga
2.I.T.A.L.Y-I Trust And Love You

Gadis Bunga baru sampai Bab 6..kalau I.T.A.L.Y baru bab 7...ermm..susah jugak nak buat novel..macam yang Aunty Nozi Danisya cakap..

"jadi novelis ade best..ade yang tak best..banyak cabaran kena kuatkan semangat..banyak saingan..

No comments:

Post a Comment