Tuesday 8 May 2012

Best sangat ke bercinta masa sekolah??puppy love..daww

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia gua ucapkan....hahaha..dah 3 hari gua tak post kat blog ni...ni semua punca laptop ni...tiba-tiba kena sawan gila b***...memang berjanggut gua nak tunggu..tapi akhirnya dapat juga aku buka hari ni...sakit jiwa dan raga gua..dapatlah gua luah isi hati gua hari ni...

Gua tengok budak-budak zaman sekarang dah pandai nak ber'couple'..entah sape yang ajar..gua post hari ni bukanlah nak menyindir pasangan kapel mapel ni..gua mohon maaf kalau ada yang terasa hati...gua minta maaf...gua tengok sekarang ni...bila dah kapel nak bersayang-sayang lah..berawak-kita lah...eee..meremang bulu ketiak gua...nak pulak ada yang siap cium tangan(perempuan cium tangan lelaki)..gua tengok dah macam suami isteri..tapi dalam kes ni tiada ikatan perkahwinan..Ya Allah!kan berdosa kalau lelaki dan perempuan yang bukan muhrim bersentuhan?!diorang ni tak pergi sekolah agama ke ape??

lagi satu gua pernah tengok siap ada yang berpimpin tangan lah bagai..eee..suami isteri pun tak macam tu...tengok jelah...tengah kapel memang lah seronok..boleh pegang,boleh buat apa aje sampai tak ingat dunia..apalagi tuhan...ish..ish..ish..Tapi bila dah break-up..si lelaki cari lagi pengganti..yang si perempuan frust menonggeng..sampai tak perasan yang diorang nak frust menonggeng tak kena tempat...hmm...

selamat tinggal...
xoxo

No comments:

Post a Comment