Wednesday 23 May 2012

Seram tokkk!

Assalamualaikum dan salam satu malaysia gua ucapkan..haaaahh..dah berapa abad gua tak post blog gua nih..Emm..ari ni gua nak citer dengan lu orang pasal satu blog ni..address nya berbunyi begini:
                               
                     www.kisahmj12.blogspot.com.

Bagi orang yang minat baca cerita-cerita paranormal ni layari lah laman web yang gua taip kat atas tu...Banyak cerita yang menyeramkan...dan lagi satu,gua nak bagitau lu orang yang pengasas blog tu nama die DJ KC..kalau lu orang malas nak baca,lu orang dengar dekat radio RIA FM...channel dia:89.7...Haah..kalau nak dengar cerita hantu daripada dj kc ni kena lah tunggu bila dah pukul 12 tengah malam..chingu(kawan) gua cakap yag dj kc cerita kan cerita ni serius semacam je..tu yang buat gua excited sangaaat ni..huhu

ENJOY YOUR DAY,GUYS!
ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment